Tema: Re: Kaip ?iais laikais auto i? turgaus perkama?
Autorius: vedarinis
Data: 2016-02-07 11:21:43
Niccolo <linas.niccoloismesti@gmail.com> Wrote in message:
> Jei kam ?domu - iki TA nereik?jo prieiti, po patikrinimo servise net
> nekalb?jau apie kainos nuleidim?, nebuvo prasm?s. Tik nesuprantu, kam
> pardav?jas sutiko i? viso va?iuoti ? t? servis?. Sugai?om abu po
> pusdien?, ir tiek.

Po tuos servisus su perekupiniais frankensteinais pusmeti galesi
 vazinetis ir geru naujienu neisgirsi, su salyga, kad ne pardavejo
 uosvio garaze tikrinsi.
Geriau per ta pusmeti pasiieskot kukliau
 palamdyto analogo su nekosmine rida ir atsispakliuot kaip sau.
 Babkem gausis panasiai, bet bent kitaicki sparnai neprapus is
 vidaus po pirmos ziemos.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/