Tema: Re: Kaip ?iais laikais auto i? turgaus perkama?
Autorius: Kurmis
Data: 2016-02-05 21:57:04
tipo sudetinga suprast kad pigiau parduodamas auto dazniausiai del to kad
iseitu greiciau. daznai greit juda perekupai, nes jiems aborota reik sukt.
jei kas turi gyvesni modeli vertesni geru pinigu, tikrai retai deda uz
maziau nei perekupo siuloma gelda.
na bet pasaulis spalvotas. visokiu yra ir visokiu reikia.
Kurmis