Tema: Re: Kaip šiais laikais auto iš turgaus perkama?
Autorius: gerulis
Data: 2016-02-05 03:17:27
Niccolo <linas.niccoloismesti@gmail.com> Wrote in message:
> O kas čia blogo? Nes priešingu atveju rizikuoju aš, jei pinigus
> pervedinėju iš anksto. Aišku, išskyrus variantą, kai vietoje grynais
> atsiskaitoma, bet kažkaip nesinori krūvos grynų nešiotis, o ir
> išgryninimas šiais laikais kainuoja.

Uzeik i banka isanksto, pasididink dienos limita iki pirkinio sumos.
Tuomet prie pardavejo akiu is smartfono padaryk pavedima. Jei labai itarus - jis ar jo atzala artimiausiame bankomate gali patikrinti sask.likuti, pranesti telefonu ir net kvita paimti!

Pageidautina kad bankas sutaptu, tuomet laukimas kol ikris minimalus
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/