Tema: Re: Kaip Å
Autorius: cD-r0m
Data: 2016-02-05 00:29:26
Žiūrint aišku už kiek ten perki, bet kartais su pardavėjais eina
pasiderėt už tai kad duodi grynais.. Įsivaizduoju, kad tada ko nors
nedeklaruoja ir GPM sutaupo.

Pažįstami keli neseniai ėmė, tai vienas grynus krapštė iš bankomato ir
tikėjosi kad neužsikimš nuo pasiekto limito, kol pardavėjas laukė aikštelėj

O kitas ebanku pervede, o pardavėjas sulaukės sms kad gavo Eurus atidavė
mašiną.

Abiem atvejais siūlymas važiuot į servisus, TA, ar kokį nors kitą
knisimasi buvo "nenori nepirk.." o paaiškinimas visai nuoširdus "Nieko
neslepiu, nes nieko nežinau..  aš ją tik išploviau ir parduodu, iki
plovyklos ir TA davažiavo"