Tema: Re: Kaip šiais laikais auto iš turgaus perkama?
Autorius: Tomas
Data: 2016-02-05 13:28:04
Jio, perekupai mes viska ir prades pervedimais i saskaita zhaisti, pralinksminai :D
Moki grynus jami mashina, pati paprasciausia procedura.
Jei neturi vietoj grynu kiek reikia - duodi uzhstata, varai begom ishsigrynint.
Del TA - manau su daugeliu susitarsi, tai kainuos papildomai kokius 100-300 pinigu, bet tai greiciausiai nevyks taip, kaip noretum, ir kaip mashina praeina TA tu nematysi.