Tema: Re: draudimai: kodel tokios placios ribos nuo iki?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2015-12-16 18:04:01
Gali atsiusti numeri i privata?

"Korke"  wrote in message news:n4s1m4$kaq$1@trimpas.omnitel.net...

On 12/15/15 19:25, foonia wrote:
> Jo jo papasakok pasakas, kad kainos neiskiria. Pries menesi bumptelejau
> i bamperi moteriskei, patikrinau tik ka draudimas.lt kainas, Ergo
> (maziausia kaina) nuo If skiriasi tik 6.7 karto, Gjensidige (kuriame
> dabartinis draudimas) uz Ergo brangesnis 2.7 karto

mane tai liudnai dziugina, kad tas draudimas.lt, ar duombazes
atnaujinimui shaibu neturi, ar as kazkaoks axujenai laimingas, nes mano
auto numeris vis dar linkinamas su masina kurios jau 5-6 metus neturiu
ir net ne su ta kur iki esamos turejau, esama jau geras pusmetis.
Kiek pamenu generuojant jau pati poliso pdf'a lygtais sugraibo teisinga
auto modeli, bet pirminiam paskaiciavimo atvaizdavime meta jau senai
neegzistuojancia ir xui parishi skaiciuoja pagal kuria tas sumas.
Kadangi numeris ir ant fizinio ir ant juridinio karucio buves. Negi
kokie kreivarankiai ihardkodino pirmosios auto duomenis kuriuos dabar UI
matau jau 8 metus, nors masinos keitesi :)