Tema: Re: draudimai: kodel tokios placios ribos nuo iki?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2015-12-16 08:39:59
Priezastis labai paprasta - kaip ir minejau, drudimo kompnijos dbar smarkiai
persiskirsto rinka ir renkasi portfelius. Kits niuansas, kodel skirtumai
tokie mazi skaiciuojant kartais - TPVCAD pas mus kainuoja labai pigiai
palyginus su kitomis rinkomis.

"foonia"  wrote in message news:n4pida$lb6$1@trimpas.omnitel.net...

Jo jo papasakok pasakas, kad kainos neiskiria. Pries menesi bumptelejau i
bamperi moteriskei, patikrinau tik ka draudimas.lt kainas, Ergo (maziausia
kaina) nuo If skiriasi tik 6.7 karto, Gjensidige (kuriame dabartinis
draudimas) uz Ergo brangesnis 2.7 karto

--
Usenet Reader for Android
http://android.newsgroupstats.hk