Tema: Re: draudimai: kodel tokios placios ribos nuo iki?
Autorius: skaitytojas
Data: 2015-12-15 14:42:57
joo cia skirtumas rimtas, bet man panasu i elementaria klaida,
misstypinga ar kazka tokio. Ypac kad civiliniam draudimui tai visi
draudikai mato tavo eismo ivykius ir pabeges i kita bendrove nieko
nelaimesi. Nekazka ir brangsta. Pas mane po ivykio (nukentejes gavo
~500EUR is draudimo) toje pacioje bendroveje tom paciom salygom
civilinis kitais metais pabrango ~2 eurais.