Tema: Re:draudimai: kodel tokios placios ribos nuo iki?
Autorius: autopagalba
Data: 2015-12-15 11:11:11
As ne vienu metus jau stebiuosi del sito. Dar vienas labai idomus
 dalykas - pries drausdamas masinas paklausineju draudimo
 tiesiogiai, be tarpininku ir visada gaunu brangesni pasiulyma nei
 is brokerio.

Brokeriui dar kazkiek % atiduoda. Kur cia biznis? Draudimai matyt
 gaudo durnius, kurie neskaiciuoja $, neturi laiko ieskoti
 brokerio. Tokiem kiek pasako, tiek ir sumoka. Turbut daug tokiu
 yra, kad apsimoka taip daryt :)

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/