Tema: Re: draudimai: kodel tokios placios ribos nuo iki?
Autorius: Bomanz
Data: 2015-12-15 14:54:35
Po to kai visi draudimai išskyrus IF už civilinį paprašė ~70 eurų, o IF paprašė
230 aš irgi pagalvojau, kad jie suklydo ir kasko paskaičiavo. Paskambinau- ne,
tikrai civilinis. Nesidraudžiau pas juos.

Kažkada praėjus 4 metams po įvykio LD vis dar atsiminė, kai Ergo jau po 2 metų
skaičiavo kaip be įvykio.