Tema: Re: Idomu kaip realizuos....
Autorius: Doxlas
Data: 2015-12-02 07:56:15
Kitą kartą seimas kokio Gražulio inciatyva nuspręs, kad reikia dokumento -
pažymėjimo, kad ne pydaras. Irgi sakysi, kad valio, bėgam išsiiminėti
pažymėjimų?
Prie manęs porą kartų bandė prisipisinėti - atimti tipo negaliojantį
vairuotojo pažymėjimą. Abu kartus teko grąžinti jį man atgal ir pripažinti,
kad jis galiojantis.