Tema: Re: Idomu kaip realizuos....
Autorius: Yvl
Data: 2015-12-01 21:52:07
tau reikia tu dokumentu - tu juos ir tvarkaisi. regitrai ar policijai jie
naxui nereikalingi. ant traliuko ir aikstelen - kalba trumpa.

"Doxlas"  wrote in message news:n3kotv$e7e$1@trimpas.omnitel.net...

Tvarkau dokumentus, jei man už tą darbą užmokama. Yra darbas, yra atlygis už
darbą, yra atsakomybė už atliktą darbą. Nepernešu tų, kurie на чужом хую в
рай въехать хотят.