Tema: Re: Įdomu kaip realizuos....
Autorius: Labaigerasnikas
Data: 2015-11-29 12:52:04
man rodos JAVA  buvo strypelis karbo droselio dangtelyje ar ant pacio
droselio sklendes. Po abkatkes reikdavo nulauzt. Jei nulaushi anksciau -
garantija negaliojo.
Aisku galima buvo pasikeisti ta detale, neuzplombuota juk.

"Invertuota panda"  parašė naujienų

On Sun, 29 Nov 2015 00:10:44 +0100, "Labaigerasnikas" <ooo@vilnius.lt>
wrote:
>senovej kad neuzdrozt variklio, obkatkes metu , pirmus kelis tukst km.
>automobily stovedavo karbo sklendes ribotuvas.

Na tai su nebais advanced motopirdom kai kur ligi šiol taip
praktikuoja. Tik ne "abkatkei" o tam atvejui jei teisės su
apribojimais, pvz "max 25kW".

--
kthxbai.

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.