Tema: Re: Idomu kaip realizuos....
Autorius: Doxlas
Data: 2015-12-01 21:07:24
Mano darbo procese visuomet yra norinčių prie visko prisipist, todėl mano
mastymas toks, kad galutinis mano darbo produktas turi būti toks, kad
nebeišeitų prisipist. Mano nuomone įstatymai ir poįstatyminiai aktai turi
būti tokiais pat kriterijais sukurti - kad būtų 100% aišku ir nebūtų kur
interpretuot ir prisipisinėt.