Tema: Re: req laisvu ranku autoirangos
Autorius: monaxas
Data: 2015-11-16 18:49:49
Logiška.
Pas kaimyną yra Blueant kokia tai dėžutė, tai ji paspelina kas skambina ir padaro dyyydely  pyyyyp ir tada gali pliurpt.
Kažkaip nesusimąsčiau, kad čia tel. navarotas, nes kaimynas totalus lameris konpuose, o tas bajeris buvo ant jo knopkinės nokijos ir po to su Lumia 625.

O gal ką ir praleidau. Gal jis ant telefo spausdavo aciliepimą... Neatkreipiau labai dėmesio.

Jeigu ką pas jį vatoks: http://www.myblueant.com/products/speakerphones/commute2/