Tema: Re: req laisvu ranku autoirangos
Autorius: do
Data: 2015-11-16 17:44:38
Automobilyje yra sitas, o neperseniausiai isidejau 2din multimedija, kuri
irgi turi BT, tik reikia isbandyt kaip anas veikia. Va, ziurek, variantas
skelbimuose :)
http://www.skelbiu.lt/skelbimai/automobiline-laisvu-ranku-iranga-22201083.html
Kaina zemiau belekokio minimumo, reiktu tikrintis perkant...