Tema: Re: Re:COM: req laisvu ranku autoirangos
Autorius: E.D
Data: 2015-11-16 09:58:36
Tai jei auto toks, kad galima nieko nedarkant deti radija su
 bluetooth handsfree, tai gal tai ir variantas.
O siaip, pagal skelbima Parrot CK3100 kainavo 25Eur... 100Eur uz
 naudota manau stipriai perdaug.
Viska pajunges, dar per bluetooth padariau jam Firmware update.
 Kaip buvo iki update, nzn, bet dabar kiek rageliu jungiau,
 problemu nebuvo nei su senais, nei su naujais. Kontaktus dvieju
 rageliu sinchronizavau ir dar atminties liko labai daug
 (sunaudota apie 25%). O kontaktu viso apie 1500.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/