Tema: Re: Re:COM: req laisvu ranku autoirangos
Autorius: Kurmis
Data: 2015-11-16 09:29:49
nu vat kad as irgi sklebimu portale perbegau ir labai jau prabangiai
pasirodo vaiksto tie deveti modeliai. as tai ka turiu, tai gamintas 2006
metais, su tam laikui budingais poreikiais ir is to isplaukianciais
minusais. t.y. maza atmintine, mano telefono numeriu nesukisa visu, ne su
visais rageliais susirisa, del BT versiju.
toki pati modeliu randu skelbimuose uz 100 euru, tai negi galima tiek moketi
uz seniena, kai uz panasius pinigus jau visa radijusa su BT funkcija pigiau
bus ir tikrai ne desimties metu senumo.
Kurmis