Tema: Re: COM: req laisvu ranku autoirangos
Autorius: Kurmis
Data: 2015-11-16 16:54:58
vat tokiu versiju as kaip ir baidausi, nes zinau kas naudojosi tokiu panasiu
daigtu, tai pagrindinis minusas kad reikia akis kelt aukstai kad atsiliept,
kas kenkia vairavimui ir krovimo nepatogumas, kuris gal nuo modeliu
priklauso.
kai zmogui sudejau parrot rankas, tai ir pats panorau tureti. cia kazkokia
analogija indaplovei, kol neturi nezinai kad nori.

Kurmis