Tema: Re: Kauno AVPK, KET pazeidimas :)
Autorius: Ignas
Data: 2015-11-11 13:16:53
isskyrus "jail" pas mus ne ka svelniau:

"Nustatyto greičio viršijimas daugiau kaip 50 kilometrų per valandą –
užtraukia baudą vairuotojams nuo dviejų šimtų aštuoniasdešimt devynių
iki keturių šimtų trisdešimt keturių eurų su teisės vairuoti transporto
priemones atėmimu nuo vieno iki šešių mėnesių, pradedantiesiems
vairuotojams – baudą nuo dviejų šimtų aštuoniasdešimt devynių iki
keturių šimtų trisdešimt keturių eurų su teisės vairuoti transporto
priemones atėmimu nuo vienerių metų iki vienerių metų ir šešių mėnesių
ir vairuotojams, neturintiems teisės vairuoti transporto priemones, –
baudą nuo keturių šimtų trisdešimt keturių iki septynių šimtų dvidešimt
keturių eurų."