Tema: Re: Kauno AVPK, KET pazeidimas :)
Autorius: Exo
Data: 2015-11-10 10:44:23
Tai nesakau gi kad vairuotoją paleist, o savininką sodint, bet čia liaudis bando filosofuot jog iš serijos "daviau asilui automatą, jis sušaudė 5 žmones ir dabar aš ne prie ko, kad asilui automatą daviau, jis gi šaudė..." O jog visų pirma tavo paties atsakomybė jog tu asilui davei automatą, tai čia px nesiskaito...

Exo

"CodeC"  wrote in message news:n1saet$2en$1@trimpas.omnitel.net...

nu del tokiu event'u tai nesutinku.
kai jau BK ir teistumu kvepia, tai nebegalima palikt 'savininkui
aiskintis'. teistumo neperleisi kitam. sodint kazka i kaliuze, nes jis
dave auto kazkam, kas perejom zmogu uzmuse? ar abu sodint? protinga butu
pritaikyt koki ATPK straipsni savininkui ir bauda skirti prevencine, bet
teisti reikia ta, kuris uzmuse.
vat kai virsyja greiti ir kitaip KET pazeidineja, tai pritariu.
valstybes aparatas neturi gilintis kas ten is ko skolinasi ta auto kas
antra diena. yra auto, yra uzfiksuotas pazeidimas. prevencija padaryta.
o jei jautiesi baisiai teisus savininkas, nu tai aiskinkis su tuo lochu,
kuris virsyjo, ar priparkavo bilekur. ir sekanti karta neduok auto bilekam.