Tema: Re: A5 DPF ir EGR
Autorius: YZF
Data: 2015-10-25 08:18:07
Cia ir bus priezastis del galios apribojimo. Ne 'Euro6' kaltas o ta deze


On 2015.10.25 03:15, Dainiushas wrote:
> pas tave gi multitronic'as, pagal popierius jo riba 400Nm. daiktas tas
> tikrai ne prie patvariųjų, o tu dar nori iš jo tyčiotis? tikriausiai gi
> pastebėjai, kad 180kW yra kvatro ir su normalia dėže....
>
>
> On 10/24/2015 11:03 PM, Deivis wrote:
>> Kol kas nesprendžiu problemos, bet atspėjai. Noriu prasizonduoti pros ir
>> cons. Zyzelį turėjau kartą apie pusmetį kol nepavogė, tai tik mokausi
>> dar.
>> Pas mane "nuskriaustas" galios prasme variantas Euro6 su 204PS, kai tuo
>> tarpu quattro eina su Euro5 245PS. Torkas irgi skiriasi atitinkamai.
>>
>>
>> Dainiushas explained on 10/24/2015 :
>>> kažkur aukščiau jis.
>>>
>>> Visa kita tai, nelabai aišku kokią tu ten problemą turi, čipuot nori?
>>>
>>> On 2015.10.23 19:15, Deivis wrote:
>>>> Labs,
>>>> šiandien įlindau po dugnu ir neradau matymo zonoje iki gofros DPF'o.
>>>> Pirmas klausimas - ar jis pas mane toks mažiukas, kad telpa kažkur tarp
>>>> kelnių ir gofros? Suprantu, kad jam karščio reikia, bet ten 3L V6 ir
>>>> taip daug vietos užima.
>