Tema: Re: A5 DPF ir EGR
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2015-10-24 23:03:21
Kol kas nesprendžiu problemos, bet atspėjai. Noriu prasizonduoti pros
ir cons. Zyzelį turėjau kartą apie pusmetį kol nepavogė, tai tik
mokausi dar.
Pas mane "nuskriaustas" galios prasme variantas Euro6 su 204PS, kai tuo
tarpu quattro eina su Euro5 245PS. Torkas irgi skiriasi atitinkamai.

Dainiushas explained on 10/24/2015 :