Tema: Re: A5 DPF ir EGR
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-10-25 02:59:53
kokio dar patogumo prideda EGR'as?


On 10/24/2015 11:22 PM, Deivis wrote:
> Na EGR'as siunčia karštas dujas atgal iš kiemo pusės. Forumai sako, kad
> mano turbina užsilenks jei pasiūsiu dujų su suodžiais atgal į turbiną.
> Todėl logiška, kad išprogramavus DPF teks ir EGR atjungti bent jau dėl
> šios rizikos. Kaip realiai yra xz. Arba nerandu arba nesuprantu.
>
> Dilema štai kur. Jei kelsiu galią jie siūlys išimti DPF. Bet EGR yra
> patogumo ir ekonomijos pridedantis elementas. Koks tas idealus variantas
> xz :/
> Įtarimus sustiprino, kad REVO neturi mano varikliui programų net Stage
> 1. Tam Euro5 varikliui turi, o maniškiam ne. Žinoma radau pas kitus
> maniškiui, bet Revo suneramino kažkaip.
>
> Ignas brought next idea :
>> egr'a isprogramuoja, kai jis sugenda, o ne del dpf. bent jau pas mane
>> dpf'as uz egr'o ir egr'o darbui jo buvimas ar nebuvimas, imho,
>> neitakoja...
>>
>>
>> "Deivis" <deivis @ autos . lt> wrote in message
>> news:n0dmfv$aua$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Labs,
>>> šiandien įlindau po dugnu ir neradau matymo zonoje iki gofros DPF'o.
>>> Pirmas klausimas - ar jis pas mane toks mažiukas, kad telpa kažkur
>>> tarp kelnių ir gofros? Suprantu, kad jam karščio reikia, bet ten 3L
>>> V6 ir taip daug vietos užima.
>>>
>>> Antras klausimas - "DPF delete" reiškia jo išpjovimą, vamBzdžio
>>> įstatymą ir kompo apgavimą?
>>>
>>> Trečias klausimas dėl EGR'o "išprogramavimo". Suprantu, kad to reikia
>>> tik dėl to, kad atjungus (iškastravus) DPF neitų brūdas į pasiurbimą.
>>> Forumuose gąsdina būtent mano Euro6 variklio turbinos mirtimi jei to
>>> brūdo paduodi. Ar EGR išprogramuojamas tik dėl to ar jis keliant
>>> galią kažkaip neigiamai įtakoja? Juk vis tiek jis veikia tik prie
>>> šalto variklio, o tuo metu redlainu gi nevažiuoja niekas.
>>>
>>> Ačiū kas į temą ;)