Tema: Re: A5 DPF ir EGR
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2015-10-25 00:13:35
EGR'as stovi prie pasiurbimo, bet karšta orą jis ima jau už DPF'o (t.y.
švarų). Todėl visi ir gąsdina turbinų mirtimis manau.

Pas lenkus jau yra atstovų. LT/LV neradau aišku. Čia viskas zondavimo
stadijoje kol kas. Šiaip man labiau torko norisi. Ypač kai žinau, kad
identiškas nečipuotas variklis turi daugiau. Vokietijoje pasijautė ir
AG trūkumas autobahne, bet aišku dar reikia pakabą pasikietinti
pradžiai :)

YZF formulated on Saturday :