Tema: Re: A5 DPF ir EGR
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2015-10-24 23:22:20
Na EGR'as siunčia karštas dujas atgal iš kiemo pusės. Forumai sako, kad
mano turbina užsilenks jei pasiūsiu dujų su suodžiais atgal į turbiną.
Todėl logiška, kad išprogramavus DPF teks ir EGR atjungti bent jau dėl
šios rizikos. Kaip realiai yra xz. Arba nerandu arba nesuprantu.

Dilema štai kur. Jei kelsiu galią jie siūlys išimti DPF. Bet EGR yra
patogumo ir ekonomijos pridedantis elementas. Koks tas idealus
variantas xz :/
Įtarimus sustiprino, kad REVO neturi mano varikliui programų net Stage
1. Tam Euro5 varikliui turi, o maniškiam ne. Žinoma radau pas kitus
maniškiui, bet Revo suneramino kažkaip.

Ignas brought next idea :