Tema: Re: laikrodis
Autorius: ManXP
Data: 2012-07-18 15:30:39
Kaip kam, IMHO. Atsimenu kai pries kelis metus pasirode nauja A8, vienas
zmogelis labai uzsimane, gavo pasiulyma is Autojutos. Bet finale pirkt
nuvaziavo i Vokietijos atstovybe, nes ten gavosi gerokai pigiau (kadangi su
pinigais elgtis moka, manau, jog visus tavo isvardintus argumentus taip pat
buvo itraukes i sarasa)

"homo erectus"  wrote in message news:ju61o4$ek5$1@trimpas.omnitel.net...

2012-07-18 19:14, ManXP rašė:
> Pavarei... Cia tas pats kas perki gera auto (tarkim, kad ir padeties
> parodymui) - jeigu is vieno dilerio gali nusimust kazkokia suma pinigu,
> tai vistiek reikia pirkt uz brangiau?

Aš prikčiau iš to dilerio, kurio servisas geresnis (ne remonto prasme, o
aplamai), arčiau, patogiau ir pan. ;)