Tema: Re: laikrodis
Autorius: padugne
Data: 2012-07-18 10:45:34
On Wed, 18 Jul 2012 09:32:15 +0200, "dzonis" <nke230@one.lt> wrote:
>Alio , klausimas ar is vis protinga tokia suma moketi uz laikrodi.

Ar protinga uz tiek vaziuot atostogu? O nusipiekt koki balda? O zieda
zmonai?

Zaislu konceptas manau tamstai aiskus?

>Jei atrodo protinga ir jautiesi ant tiek turtingas - tai nuvaziuok i salona
>, isdidziai nusipirk ir leisk kitam uzdirbti,
>jausies gerai isleides tuos pinigus, pardavejas i tave irgi ziures
>pagarbiai, o dabar
>tai nei sis nei tas .

O ka daryt jei norisi zaislo, o ne pagarbos?

Pvz jei mano fetishizmas mane vercia noret to zaislo, tai man didziai
nusisnypst kaip ten tas pardavejas i ka ziures. Gali ir isvis
neziuret ir atsiust daiGta pastu.
Bet 200lt moelai sutaupysiu ir isleisiu ant sekancio zaislo.

--
kthxbai.