Tema: Re: laikrodis
Autorius: ManXP
Data: 2012-07-17 14:05:56
Tai cia niekas nesiruosia pirkt kazko labai brangaus, keli K EUR uz normalu
laikrodi yra pats tas. Nes man pvz is laikrodzio tikrai nereikia, kad jis
"prabangiai" atrodytu, man tiesiog reikia patikimo daikto, kurio nereiketu
pastoviai nusiimt nuo rankos (kai maudausi pvz). Dabartiniam apie 10 metu,
atlaikes gilius nardymus jurose, pirtis, N^2 sutrenkimu, ir pan. Ant stiklo
nei vieno ibrezimo. Turbut supranti, kad laikrodis uz kelis simtus litu to
negaletu?

"Arj"  wrote in message news:ju34lr$jt$1@trimpas.omnitel.net...

ka reiskia gero? ta prasme brangaus?

va, gudziais 1998 metais pirkau casio laikrodi. uz 108 lt (ar talonus,
nepamenu)
veikia iki siol, baterija keista jau daug kartu, paklaida per metus ~20 sec.
cia sitas speju labai
labai blogas?

"ManXP"  parašė naujienų news:ju1l6d$vvr$1@trimpas.omnitel.net...

Nori nenori, bet be 1K EUR vistiek nieko gero nenupirksi :/