Tema: Re: atsidarė nauja [tik] Honda
Autorius: Exo
Data: 2012-03-23 08:17:40
Aš pavadinčiau tai kiek kitaip, vieni praėda tiek, kad likus savaitei iki algos dar reikia ir skolintis, o paskui atidavinėt ir taip užburtas ratas, o kiti išmokę neėst vakarais po darbo be saiko ir turi atliekamų pinigų nenumatytoms išlaidoms... ir jų gaunamas atlyginimas neturi jokios reiškmės (čia elementari logika, nes uždirbant daugiau poreikiai proporcingai didėja, todėl iš esmės galima teigti jog jie uždirba vienodai, nesigilinant į smulkmenas). tai va, o toliau, jo, taip kaip parašei, aptarnaujančiam personalui, tenka prie to taikytis ir čia nieko nepadarysi...

Exo