Tema: Re: atsidarė nauja [tik] Honda
Autorius: Exo
Data: 2012-03-22 13:52:37
Gerai perfrazuosiu kitaip situaciją, nes žiūriu jog pusė paprasčiausiai nesuvokia ką noriu pasakyt...

Įsivaizduok jog sugedo tau telikas, apie telikus tu supranti tiek tiek, kad žinai kur jis įsijungia ir kaip nusistatyt kanalus... nuneši meistrui, o jis pasako - nuo senumo susidėvėjo detalė ir ji kainuoja 3Lt, bet norint ją pakeisti reik išardyt visą tv ir tai kainuoja 200Lt... tu aišku sakai - ok. Parsineši namo ir po savaitės jis vėl sugenda... o meistras tau ramiai sako, sugedo tokia pati šalia esanti detalė, tau ir vėl tai kainuos 200Lt+3Lt... ir tik po to tu sužinai jog tos detalės yra iš viso 4 ir logiška jas būtų pasikeisti vienu metu visas...

Dabar vis dar atrodo kad problemų turiu aš?

Exo