Tema: Re: atsidarė nauja [tik] Honda
Autorius: Renookas
Data: 2012-03-22 15:07:46
tiesa paaiskinti klientui kad jam geriau apsimoka pasikeisti visas nei
keturis kart adyt tai ir zmoniska butu...

"Exo"  parašė naujienų news:jkf4ha$cia$1@trimpas.omnitel.net...

Aha, komunikacijos trūkumas, kuris klientui galėjo kainuoti iš viso ~250Lt,
o jei tas trūkumas būtų tesiasis 4 kartus ir visą 1000Lt...

Exo