Tema: Re: atsidarė nauja [tik] Honda
Autorius: Korke
Data: 2012-03-22 15:59:59
bet tai primesk kiek toks paskui lotu, kad jo boba apstume, nes pakeite
visas, nors ten gi DYYYYYZELIS ir keist reik tik ta kuri neveikia.
O tai va dabar visas pakeite, tskant padare didesni pardavima niekadejai.

Padare taip kaip buvo specifikacijoje nurodyta. Meistriukas gavo paskyra
rastu surasyta - pagal ja ir atliko. Ar jis dar turejo gaist laika
papildomai, siulant inovacijas....jas turbut reiktu eit priemejui
pasakot, kad anas paskui skambintu tai bobai aiskintu (cia bbz kiek dar
truktu) boba tada exui skambintu klaust.... praeitu kokia puse
valandos.... masina ant keltuvo kokio.... pinigai serviso kapsi...

Pasiuntei pats boba ? - pats!.  Ka keist parasei ? - parasei. Kainu
paklaust keiciant viena ar visas prasei paklaust? - speju ne.
Kainininkas darbu guli servise - boba i ji ziurejo ? priestaravo ? manau
ne. Tai kieno cia bedos ?

Dar gal paverk, kad dusle kokia nepavirino ar granatu apsaugu nepakeite,
nes ant keltuvo gi vistiek buvo, spyruokles keite - viska matyt turejo.