Tema: Re: Pusiau apklausa: Apziura servise pries TA
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-01-14 11:28:16
Kalbu kaip teiseta. O tavo situacijoje, turedamas dokumenta galejai
paprasyti rastu paaiskinti, kodel trukumu jo kolega nerado pirma karta. Tegu
pakishineja kiaule savam jei nori. Bent jau pramoga garantuota.

"Audrius R."  wrote in message news:jeppcb$veg$1@trimpas.omnitel.net...

On 01/12/2012 10:12 AM, Linas Petkevičius wrote:
> Dabar toks triukas nepraeitu, nes pakartotines apziuros metu tikrinama
> tik tai ar pasalinti anksciau pastebeti trukumai.

Klysti. Kadaise variau vieną katik nupirktą auto į TA. Tvarkingai
perkratė viską, surašė lapą, rado vieną trūkumą - netvarkingą vairo
traukę. Apsidžiaugiau kad viskas tvarkoj, tą pačią dieną nusipirkau,
pasikeičiau abi traukes (neturiu mados keist po vieną). Per antrą
apžiūrą patingėjau toli važiuoti, apsilankiau kitame, arčiau namų
esančiame Tuvlitoj filiale. Ir ką. Prisikabino prie tonuotų langų. Sako
bachurs, langai tonuoti, nepakankamas pralaidumas, bla bla. Patikrino.
Ir iš tiesų, apie 2-3% mažesnis pralaidumas nei leistina. Nusistebėjau,
sakau tai ko per pirminę apžiūrą neužrašė, veltui vėl važiuot teks,
švaisto mano laiką ir pinigus. Anas pasijuto įžeistas, atsisėdo ir
atliko techninę apžiūrą NUO PRADŽIŲ, viską nuo-iki. Staiga atsirado
stabdžių problemos, rankinio problemos, visų žibintų problemos,
mistiniai pratekėjimai, na ir žinoma tonuoti langai. Sekančią dieną su
druskos rūgštim langus ištonavau, nuvažiavau atgal į pirmąją vietą. Vėl
viską kratė pagal "trūkumų lapą". Žinoma nieko nerado, viskas tvarkoj,
gavau lipdukus. Jie ką nori - tą daro.