Tema: Re: Pusiau apklausa: Apziura servise pries TA
Autorius: Rugpjutis
Data: 2012-01-12 10:29:05
tas tai taip, ale jei TA darbuotojas pasijaus kazkuom pazemintas ir
nepatinges, tai kabintis galetu ... Zibintu patikrinimas vienok...

Bet daznai ziurima formaliai - patikrina tik tai kas buvo negerai ir viskas.

Na nesvarbu - buvo kaip buvo. Tik sakau kad yra ir zmogiskas faktorius, kuri
visada reikia ivertinti.