Tema: Re: Pusiau apklausa: Apziura servise pries TA
Autorius: Renookas
Data: 2012-01-12 18:18:00
visiska nesamone... jau ne viena ir ne dvi masinos praeitos ir pirmo karto
ir be kysiu... o siaip juokinga kai del uzrudijusio rankinio troso ar
klibancio sarnyro duoda 100 Lt kysi ir dziaugiasi pravare TA. geriau uz tuos
pinigus susitaisytu ir dar ant alaus liktu

"bes"  parašė naujienų news:jem2d2$2ii$1@trimpas.omnitel.net...

Kas matosi akivaizdziai sutvarkau pries TA, dar TA suranda visokiu
smulkmenu, masina sena 15 metu senumo, negalima pagal ju vidines taisykles
is pirmo karto praleisti.