Tema: Re: Pusiau apklausa: Apziura servise pries TA
Autorius: Tomas
Data: 2012-01-12 10:58:18
Varau i TA, po to pashalinu trukumus. Servisais nepasitikiu, nes jie turi polinki arba nedazhiuret, arba galvoja, jog pulsiu viska keist ka jie pasakys, ir prikalba visokiu nebutu dalyku. Karta kai paskaiciavo pakaba pasatui B3 ant 3 kLt, tai nu juos nx. Sako, visiems amortikams pesda (nors sausi, o martonas stendo (bent jau tada) neturejo). Nu bl buvau tvarkingai apsirenges ir nusiskutes. Nuo tada jei varau ko nors i servisa, tai uzhsidedu purvina kombeza, nusiperku primos pakeli ir veida ishsitepaluoju, tuomet spakucha, mato, jog dalykishkas zhmogus atejo, o ne meninykas.