Tema: Re: Pusiau apklausa: Apziura servise pries TA
Autorius: Rugpjutis
Data: 2012-01-12 10:09:05
Cia sisip ne I tema bet papasakosiu. Kokiais 1998 metais teko pravarineti
TA.
Apziurejau, nuvariau. TA tikrina dokus - ok, vaziuokle - ok, stabdziai - ok,
CO ismetimas - ok. O vat prie nedegancio numerio apsvietimo (vienos is
dvieju lempuciu) prisikabino. As is karto atsistojau I truputi chamiska poza
kad cia fignia, mazas trukumas - susitvarkysiu pats ir tra lia lia. Na kai
buvau jaunas - budavau toks truputi akiplesa... O TA apziuretojas - cia tipo
didelis trukumas, prilygsta valstybiniu nemeriu slepimui ir t.t.
Kad nebutu nuobodu tai dar ikale kad priekiniai zibintai nesureguliuoti ir
nekreipdamas demesio I mano isvedziojimus issiunte mane tvarkytis...
Na priekinius zibintus reguliuoja tos pacios TA apziuros kieme praktiskai, o
lempute numeriui nusipirkau tame paciame pastate esancioje auto daliu
parduotuveje. Tad po kokiu 20 min vel nuvaziavau I ta pacia TA. O ten tas
pats apziuretojas (akivaizdziai specialiai) vel mane pasitinka ir tikrina
likviduotus trukumus. Nerades prie ko prikibti, sako - ijugi gabaritus,
ijungi avarini ir ateini cia... Ijungiu, prieinu prie mano masinos gale
stovincio TA apziuretojo, o jis kazkokiu sasiuviniu uzdengia geltona
mirksincia galinio zibinto dali ir sako - ziurek I savo gabarita (raudonai
svieciancia galinio zibinto dali). Ziuriu - nieko nematau... O jis sako -
taigi mirksi siaubingai... Netvarkinga pas tave elektros sistema... Didelis
trukumas, gali ir gaisras kilti ir bla bla bla... Figovai cia pas tave
viskas. Tylejau kaip akmuo... Dar po keliu minuciu TA darbuotojo isvedzijimu
gavau lipdukus, TA taloneli (tuo metu tokie buvo) ir kuo skubiau
pasistengiau is ten dingti...

Moralas - nera reikalo I TA nuvykus akiu kabineti... :-)