Tema: Re: Kemperio nuoma
Autorius: eimaz
Data: 2012-01-13 11:34:25
čia aš argumentavau apie vokiečius pensininkus, kad jų toks tikslas ir yra
niekur neskubant atostogauti. ir tai skaitau kaip pensininkam, tai idealus
būdas pamatyt daugelį šalių.

"Yvl"  wrote in message news:jene8k$59p$1@trimpas.omnitel.net...

as ta ir dabar suprantu, kad tai JU svajoniu atostogos :) tik va kodel
bunant 2x jaunesniu, reik bandyt daryt kaip JIE?
man tokiam amziuj, kaip JU uzteks ir suoliuko kolektyviniam sode po obelim
(jei tamistos prognozes pasitvirtins)