Tema: Re: Kemperio nuoma
Autorius: Ruta
Data: 2012-01-12 16:38:22
Am 12.01.2012 07:30, schrieb Virus:
  Lyg ir patogu butu vaziuot dviese, tada atkristu
> nemazai kemperio minusu, bet kad 100 kart patogiau vaziuot su
> paprasta auto ir gyvent viesbuciuose - uz kemperio nuomos kaina
> gali gyvent tikrai neblogai. Ir kelione bus daug greitesne ir patogesne.

Važiavom dviese, viskam yra savų pliusų ir minusų. Pigiau, nei važiuot
su lengvąja ir nakvot viešbučiuose tikrai nėra, bet šiaip jau, sakyčiau
+/- 0, priklauso nuo infratruktūros vietoje. Greičiau irgi tikrai nėra.
Patogumas, važiuojant 2, irgi +/- 0.

Atostogos su kemperiu 2 privalumus prieš viešbučius turi: įsikuri, "kaip
namie", nereikia kiekvieną kartą dantų šepetėlio iš lagamino traukti. O
antras yra nakvynės vietos - man pernakvoti ant okeano kranto per
100-200 metrų nuo vandens - romantika :) :)