Tema: Re: Kemperio nuoma
Autorius: G.K.
Data: 2012-01-13 08:20:15
Su kemperiu neteko vaziuoti, bet savo nuomone susidariau. Daugiausiai keliaujanciu kemperiais teko
matyti Norvegijoje. Pagrinde vokieciai.
Kemperius stato visose imanomose pakampese. Kartais kiek pavydu ziureti, jog nereikia labai sukti
galva del nakvynes.
Bunant prie Eggum pute zvarbus vejas ir mes vaiksciojom susiguze. Aiksteleje greta musu stovejo
vokieciu kemperis. Jame sedi vokieciai issirenge su trumpomis rankovemis ir pietauja uzsigerdami
vynu. Tuo metu tai pasirode labai didelis kemperio pliusas. Taciau keliaujant pravaziavome daug
vietu kur su kemperiu arba labai sunku patekti arba visai neimanoma. Pvz. uzvaziave ant Dalsniba
nemateme nei vieno kemperio. O ten yra i ka paziureti. Vaziuojant per Norvegija labai svarbu tureti
galimybe matyti kas yra pakeliui, nes ten grazu praktiskai viskas. Kemperyje patogiai  grozetis gali
tik sedintys kabinoje, o tai, mano galva, diiiidelis minusas.
Beje vaziuojant su kemperiu tenka daugiau moketi uz kelius, keltus ...
Kemperiai turi ir savo privalumu, kuriu pagrindinis yra keliauji su namu ant ratu. Beveik  viskas ko
reikia yra po ranka.

"Ruta"  wrote