Tema: Re: Kemperio nuoma
Autorius: Ruta
Data: 2012-01-12 16:57:46
Palapinei daug daugiau vargo pastatyti- surinkti. Be to, reikia turėti
savo visą įrangą virimui ir pan. Ir jeigu oras blogas, tai man palapinė
jau absoliučiai joks ne komfortas :) Ir miegot ant žemės nemėgstu...

Šiaip jau, būnant tokio poilsio mėgėjui ir turint susipirkus visą
įrangą, gerą palapinę, miegmaišius ir t.t., tai palapinė tikrai yra
alternatyva. Bet jeigu tik kartą-kitą per 20 metų taip išjudėti, tai
pigiau nesigauna :)