Tema: Re: Kemperio nuoma
Autorius: cooleris
Data: 2012-01-12 15:01:25
Nu jo tau tiksi po 360lt kas diena
O tu putiesi:)
Kai reikejo nuvaziuoti savaitei i vokietija po paskaiciavimo pasilikau su
savo masina
Sakiau paimsiu dyzeliuka ir zmoniu daugiau tilps ir pigiau bus
O gavosi kad su benzynka sulakstyti ir nedrebeti kas dien po xxx suma, buvo
paprasciau
Ar masina po langais vilniuje ar vokietijoje nekapsi gi babkes
O issinuomavus reikia viska greitai daryti