Tema: Re: opel signum 2,2l D. automatas +/-
Autorius: Nikodemas
Data: 2011-12-06 11:09:16
pasivaikščiojau turguje ir opel signum atkrito. nepatiko atidžiau
pažiūrėjus.
palyginau, signum ir vectra, tai vectra mieliau atrodo.
touran labiau taupumo sumetimais žiūriu, nes kaip suprantu, tai taupi
ekonomiška mašina. draugas turi, tai apžiūrėsiu ant dienų atidžiau.
o Audi, tai man patinka, nes dabar su C4 važinėju, bet noriu keisti į
naujesnę.
planuoju po nauju metų pirkti.

"FASTBALT.LT"  wrote in message news:jbd62m$ehn$1@trimpas.omnitel.net...

pas 1.9cdti atrodo kitoks automatas 6speed