Tema: Re: opel signum 2,2l D. automatas +/-
Autorius: kastisv
Data: 2011-12-04 00:19:26
esi labai neapsisprendes. as vat asmeniskai irgi noreciau tourano, nes 2
pypliai auga, noretusi daugiau vietos. ( dabartine yra A4).  taciau
paziurejus 3-5 metu senumo touranu ridas, man atsoka fantazija ( dabartines
a4 7 metu rida 120kkm). taigi aukoju vieta del patikimumo.
 tavo atveju metai metam nelygu. kazkaip skirtingos auto a6 ir
signum/vectra. tuo labiau jei nereikia vietos kam tada ziurimas touranas?