Tema: Re: opel signum 2,2l D. automatas +/-
Autorius: Ziogas
Data: 2011-12-04 18:39:11
> esi labai neapsisprendes. as vat asmeniskai irgi noreciau tourano, nes 2
> pypliai auga, noretusi daugiau vietos. ( dabartine yra A4).  taciau
> paziurejus 3-5 metu senumo touranu ridas, man atsoka fantazija (
> dabartines a4 7 metu rida 120kkm). taigi aukoju vieta del patikimumo.
> tavo atveju metai metam nelygu. kazkaip skirtingos auto a6 ir
> signum/vectra. tuo labiau jei nereikia vietos kam tada ziurimas touranas?

Touranas nera didele masina, nors gal ir taip atrodo.
Touranas yra padarytas is penkto golfo, tik bagazine truputi didesne.
Uz A4, tai vietos gal ir daugiau, bet jei paimti A6 universala, ar vectra
universala, tai bus talpesnes uz tourana.
Vienintelis tourano privalumas yea aukstesnis stogas, tai aktualu vezant
kokias nors dideles dezes.