Tema: Re: opel signum 2,2l D. automatas +/-
Autorius: audrius
Data: 2011-12-02 18:13:18
ne I tema - jei benzo deze ta pati: naudojamas 2005 saab 9-3 benzas automatas, tai viskas su juo ok, retai buna ta situacija
kad vaziuoji ~80, darai kickdown, ir permeta I kokia 2ra pavara su 500rpm iki redline, tiksliau buvo gal kokius 2-3 kartus
o siaip, tai minkstas automatas, 5pavaros tikrai, del 6tos nesu tikras,
palyginimui pasatas b5.5 dyzelis ~85kW(?) automatas
zymiai siurkstesnis
draugas turi vectra 1.9d 110kW automata, tai irgi gan minkstai vaziuojasi, kas stebina, kad kruizinant ~110kmh
gaunasi maziau nei 2000 apsuku, garsas nevargina, pavaru velgi neskaiciavau

"DPi" <info@astela.lt> parašė naujienų news:jbabmh$mhc$1@trimpas.omnitel.net...