Tema: Re: Smart ir atsiliepimai :)
Autorius: Arturas Rotar
Data: 2009-02-25 01:14:38
Na taip, sutinku :) buna ir taip.
nu bet siandien va su ta dezute pasivazinejes pamislyjau kad vis tik man
rodos pas mumi dar ir su sankaba (jei ten ja taip galima pavadinti) matyt
yra bedu. Neijungia ji svelniai begio. Spaudi gaza svelniai - nieko. Biski
daugiau - nieko, dar daugiau - pradedi vaziuot...
Tokiu atveju gal ir atsiimu zodzius del pravazumo, nu bet vistiek deze ant
ratu jis :)