Tema: Re: Smart ir atsiliepimai :)
Autorius: Toxis
Data: 2009-02-21 12:33:11
na pvz senamiestyje...
vakar gryzhes namo ~14h mashina pastachiau ~15:20
shiandien pasiseke labiau, luktelejau tik 15/20 min..
Visa laika atsiranda idiotu, kurie pastato per viduri dvieju vietu, kur
tiesiog tarp dvieju ivazhiavimu tik dvi mashinos ir telpa... taigi jei
nebuni/negyveni mieste - manau problemu nematai, man jau pradeda dantu
skausmas nuo parkingo isimest ir kuo toliau tuo labiau kyla mintys atsiradus
progai keltis velniop ish senamieschio, kad ir kaip dzhiugu chia butu gyvent