Tema: Re: Smart ir atsiliepimai :)
Autorius: Faktas
Data: 2009-02-24 08:18:27
o pas mano zmona atvaziavo drauge, nusipirkus nauja citroen c3
ir labai skundesi, kad lieva masina - labai lengvai "uzklimpsta".
isvaziuodama paprase iseit pastumt, nes jau bande pajudet - be sansu.
iseinam - stovi lygion vietoj, ant leduko.
atsisedo - gazas, ratai sukasi vietoj.
sako va - ne is vietos, pastumkit.
sakau, o dabar bandyt ta pati, bet vos liesdama gaza:
gazo maziau bet ratai vel staigiai prasisuka.
- nespausk gazo!
ratai ramiai pradeda suktis ir nuvaziuoja.
nu vietoj nematant nezinau kaip ten smartai lygioj vietoj uzstringa,
bet tokius atvejus matant taip labai jau ir nelinkes tiketi.